فرایند ارتقاء موتور جستجو باید با بهینه سازی داخلی SEO آغاز شود. بدون این مرحله مهم ، منابع وب برای درخواستهای تبلیغی در TOP قرار نمی گیرند ، یعنی قادر به جذب خریداران بالقوه نخواهند بود. در روند بهینه سازی داخلی می توان کار زیادی کرد. اما همه اینها بسیار مهم است ، بنابراین ما توجه ویژه ای به آن خواهیم کرد.

یک بهینه ساز صالح باعث می شود کار کاملاً ساده شود. اما در واقعیت ، این کار نسبتاً وقت گیر است و مراحل مهم بسیاری را شامل می شود. این وظایف و مشکلات اصلی بهینه سازی SE چیست؟

نویسنده: VLADISLAV VYSOTSKY بهینه سازی موتور جستجو: کارشناسان سئو چه می کنند؟3.6 ( 79 )
محتوای مقاله
راهنماهای رسمی بهینه سازی سئو
چه عواملی داخلی باید بهینه شود:
بهینه سازی وب سایت - کار با کلمات کلیدی
بررسی محتوای وب سایت
تراکم و تعداد کلیدها در متن
پیوندها و پیوندهای خروجی در یک منبع وب
اامات فنی SEO - بهینه سازی کد و موارد دیگر
کد html را تمیز می کنیم
رویکردهای تلفیقی Robots.txt (پرونده روبات های جستجو)
در Robots.txt چه باید باشد؟
برچسب ها بر تبلیغات
در یک ممیزی جامع ، شما نیاز دارید:
توصیه های برچسب:
خلاصه: بهترین بهینه سازی سئو - کار متخصصان


راهنماهای رسمی بهینه سازی سئو
راهنمای وب گوگل .pdf

توصیه های Yandex برای ایجاد سایتها .pdf

چه عواملی داخلی باید بهینه شود:
هسته معنایی؛
صفحات مرتبط
پر کردن محتوا؛
پیوندهای داخلی؛
رعایت تمام پارامترهای فنی و ساختار صحیح.
پیوند سایت
بهینه سازی وب سایت  - کار با کلمات کلیدی
بهینه سازی باید با گردآوری هسته معنایی آغاز شود - انتخاب کلیدهایی که منبع وب در آینده به پیشرفت آنها می انجامد. هر کلید یا گروه باید در صفحات تبلیغ شده توزیع شود. اما حتی قبل از آن ، نمی توان تجزیه و تحلیل کرد که اکنون کدام صفحات در TOP-10-20 صدور سؤالات اصلی RF است.

اولین قدم بررسی لیست کلیدها است. این باید جامع باشد و هر دو نمایشگر اصلی با فرکانس بالا (HF) و MF و LF را شامل شود. دومین مرحله مهم ، تجزیه و تحلیل صفحات وب مربوطه است. هر کلید یا گروه از کلیدها باید دارای صفحه مشخصی در پرتال شما باشند که حاوی اطلاعات مفیدی برای کاربر است.

بنابراین ، اگر کت چرمی را می فروشید ، پس از درخواست "ویژگی های کت چرمی" باید جزئیات این محصول توضیح داده شود ، و نه نحوه سفارش کالا یا آدرس های انبار. اگر چنین صفحاتی ندارید (هیچ متنی در مورد ویژگی های کاپشن های پیشنهادی وجود ندارد) ، پس بهتر است آنها را ایجاد و بهینه کنید. اولا ، اطلاعات لازم را به کاربران می دهد و ثانیا ، در ارتقاء کمک می کند.

در حال حاضر ، در این مرحله ، می توانید وابستگی جغرافیایی نمایش داده شد و فهرست بندی منابع وب خود توسط موتورهای جستجو را بررسی کنید. و پس از آن ، بهینه سازی مستقیم داخلی آغاز می شود.

بنابراین ، اگر برای چنین کلیدی از 20 پورتال وب صفحات اصلی در SERP ها ارائه شده باشد ، پس برای ارتقاء در مورد این درخواست RF نیز توصیه می شود آن را انتخاب کنید. اگر تعداد زیادی از درخواست های ادعای RF وجود داشته باشد ، برخی از آنها باید صفحات داخلی را در اختیار داشته باشند.

برای ساده تر کار خود و به حداقل رساندن هزینه های سئو ، اصل "یک کلید - یک صفحه" ضروری نیست. شما می توانید چندین "کلمه کلیدی" را برای یک صفحه گروه بندی کنید.

اگر پروژه وب شما جدید نیست ، می توانید با استفاده از موتورهای جستجو مناسب ترین صفحات را برای درخواست های خاص انتخاب کنید. به عنوان مثال ، در جستجوی پیشرفته به Yandex بروید و تحویل را به سایت خود محدود کنید (آدرس آن را در خط مناسب وارد کنید). صفحه اول برای درخواست مشخص شده ، مطابق با Yandex ، تا حد امکان مرتبط است. رقبای اصلی را برای شناسایی تقاطع جستجوی جستجو جستجو کنید. بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی توسعه و بهینه سازی شود - صفحات در دسترس هستند یا صفحات جدیدی ایجاد می کنند.

جایگاه بالا در نتایج موتور جستجو به خودی خود SEO نیست ، محتوای صفحه سایت شما نیز نقش بسزایی دارد. به عنوان بخشی از پالایش داخلی ، بهینه ساز باید باعث شود کاربر بخواهد روی منبع وب بماند. در غیر این صورت ، شما خطرناکتر می شوید عوامل رفتاری ، که بر رتبه بندی تأثیر منفی خواهد گذاشت.
 

بررسی محتوای وب سایت
در اینجا شما به طور عمده باید از منحصر به فرد بودن متون موجود مطمئن شوید و همچنین تراکم کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید. کلیدهای مهم باید در عنوان قرار بگیرند (بهترین در ابتدای کار). در این حالت ، موتورهای جستجو به آنها وزن می دهند. علاوه بر این ، تکرار کلمات موجود در این برچسب ("لوازم خانگی در سن پترزبورگ ، خرید لوازم خانگی") توسط موتورهای جستجو ضعیف است. این بهینه سازی بیش از حد در نظر گرفته می شود ، که می تواند منجر به کاهش یا حتی ممنوعیت آن شود.

صفحات باید بهینه شوند تا  متون اصلی بر روی یک موضوع نسبتاً باریک متمرکز شوند . این به توصیف مختصر آن ، ایجاد عناوین منحصر به فرد که با یکدیگر تلاقی ندارند کمک خواهد کرد.

متن یک عامل اساسی در رتبه بندی موتورهای جستجو است. نیاز اصلی برای آن از منظر سئو ، کیفیت بالا است. برای ایجاد محتوای متنی می توانید به بازنویسی متوسل شوید ، اما بهتر است مدیران عامل از خدمات حق چاپ با کیفیت بالا استفاده کنند.

بازنویسی شامل ایجاد یک متن منحصر به فرد جدید بر اساس مقاله موجود است. ساختار و حجم ها حفظ شده است ، و ذات سابق به عبارت دیگر منتقل می شود. کپی رایت ایجاد محتوای منحصر به فرد از ابتدا است. گزینه ایده آل واگذاری نوشتن چنین متنی نه تنها به استاد کلمه بلکه به شخصی است که با این موضوع آشنا است.

به خاطر داشته باشید موتورهای جستجوگر سایتهایی را با متون بیشتری که مرتباً با متن های جدید به روز می شوند ترجیح می دهند.

تراکم و تعداد کلیدها در متن
اختلاف نظرها و نظرات مختلفی در مورد چند کلید و با چه تراکم در متون مورد نیاز برای استفاده وجود دارد. با این وجود ، جوهر یکسان است - متن باید برای خواننده ها نوشته شود ، قابل درک ، جالب ، مهم ، مربوط به درخواست هایی که برای آن پیدا شده است. ورودی های کلیدی ، مستقیم و غیرمستقیم (در موارد دیگر ، در اعداد مختلف ، با رقت به عبارت دیگر) لازم است. همه آنها باید به طور مساوی در کل متن توزیع شوند.

البته قبل از افزودن متن باید پارامترهای SEO آن (تراکم ، محتوای آب ، جلوگیری از اسپم) را بررسی کنید. اما مهمترین چیز قابلیت خواندن و محتوای اطلاعاتی برای کاربر است و فقط در این صورت - درک موتور جستجو.

همچنین لازم است تجزیه و تحلیل مورفولوژیکی از این عناصر که توسط موتورهای جستجو استفاده می شود ، انجام شود. این به شما امکان می دهد ارتباط برخی صفحات با کلمات کلیدی مورد استفاده را تعیین کنید. به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل ، شما باید چگالی کلیدها را تعیین کنید ، عنوان ، برچسب های بدن را بررسی کنید ، پیوند را در نظر بگیرید و. بر اساس این کار ، توصیه های خاصی برای متخصصان ارائه می شود.


در بعضی موارد ، بهینه ساز باید چگالی کلیدها در هر صفحه را افزایش یا کاهش دهد ، در بعضی دیگر - روی هدرها کار کنید. بعضی اوقات مجبورید از متن تکراری خلاص شوید ، تعداد آن را افزایش دهید. و این تنها بخشی از انواع ممکن کار است.

در حال حاضر ، می توانید از خدمات و برنامه های مختلف SEO برای تجزیه و تحلیل استفاده کنید. برخی از خدمات بسیار گران هستند ، اما ، به طور معمول ، ممیزی از 150 دلار یا بیشتر هزینه خواهد شد.

پیوندها و پیوندهای خروجی در یک منبع وب
کلیه پیوندهای خارجی (به استثنای آنهایی که با برچسب nofollow مشخص شده اند) وزن کم می کنند ، بنابراین با پیوند درست در داخل سایت ، می توانید صفحات مجزا از منابع وب شما را در نتایج جستجو بطور قابل توجهی افزایش دهید. 

مرحله مهم دیگر بهینه سازی داخلی سئو که به ارتقاء SEO کمک می کند ، پیوند بین صفحات داخلی است. بنابراین می توانید وزن آن صفحات وب را که در جستجو تبلیغ می کنید ، افزایش دهید. علاوه بر این ، هنگام تبلیغ بر روی کلیدهای با فرکانس پایین ، وجود پیوند داخلی کمک می کند تا حتی بدون خرید لینک های خارجی ، وارد جستجوی TOP شوید.

گام مهم در این کار نقشه برداری است. این کمک می کند تا پیوندهای جدیدی را برای به روزرسانی منظم محتوا ، ایجاد بخش هایی از جمله واژه نامه و غیره اضافه کنید. توصیه می شود برای افزایش وزن آن در نگاه موتورهای جستجو پیوندهای زیادی به صفحه تبلیغی از سایر مطالب موجود در سایت خود داشته باشید. به عنوان مجریان چنین لینک هایی ، شما باید از کلمات کلیدی استفاده کنید ، چه به صورت مستقیم و چه به صورت متن مختلف.

نسخه محبوب دیگر این تنظیم مجدد ، افزودن "مباحث جالب" ، "همچنین" خواندن "بلوک های موجود در مقالات یا داخل آنها است.

اامات فنی SEO - بهینه سازی کد و موارد دیگر


کد html را تمیز می کنیم
در فرآیند ایجاد منابع وب سئو ، توسعه دهندگان معمولاً از ویرایشگرهای مختلف تصویری استفاده می کنند. این دلیل ظهور پارامترهای اضافی و کدهای اضافی است. فرایند بهینه سازی سئو تمیز کردن کد بسیار ضعیف است. اما به شما امکان می دهد وزن صفحه را سبک تر کنید ، همچنین کد را برای ربات جستجو "مناسب" کنید. این به سرعت بارگیری منابع شما کمک می کند. بنابراین ، اگر زمان نمایش صفحه از 10-15 ثانیه فراتر رود ، مهمان به احتمال زیاد منتظر نمی ماند و آن را ترک می کند.

بهینه ساز برای مدت زمان طولانی به دنبال همه نقص ها و نادرست ها به صورت دستی خواهد بود. از این نظر بهتر است از نرم افزارهای ویژه استفاده کنید.

رمزگذاری صفحه

رمزگذاری قالب نمایش متن در صفحات را تعیین می کند. اگر سایت از رمزگذاری نادرست استفاده کند ، به جای متن ، بازدید کنندگان مجموعه کاراکترهای غیرقابل خواندن مانند کم را خواهند دید. رمزگذاری عمومی پذیرفته شده  UTF-8 است.

درسته
چگونه شخص ویکی پدیا را می بیند

رمزگذاری صحیح - نمایش متن معمولی

اشتباه

 

رمزگذاری نادرست - کاراکترهای عجیب به جای متن

رویکردهای تلفیقی Robots.txt (پرونده روبات های جستجو)
اگر به ویرایش صحیح Robots.txt توجه نکنید ، بهینه سازی داخلی بی اثر خواهد بود. این پرونده ای است که در ریشه سایت قرار دارد و حاوی قوانین عملکرد ربات های موتور جستجو است. در اینجاست که می توانید برای نمایه سازی برخی از صفحات محدودیت هایی تعیین کنید (اگر نباید در صفحه ظاهر شود - برای مثال ، متن تکراری). با استفاده از Robots.txt آنها مسیر نقشه و آینه سایت را مشخص می کنند ، سرعت اسکن و غیره را تعیین می کنند.

اگر با یک سایت جدید همکاری می کنید ، بهتر است Robots.txt را از ابتدا ایجاد کنید ، سپس آن را در ریشه منبع وب قرار دهید. انجام این کار اصلاً دشوار نیست ، با استفاده از یک دفترچه و توصیه های ما. پس از پرونده شما نیاز به ذخیره و بارگذاری در هاستینگ دارید.

درسته

نحوه مشاهده یک منبع وب در Yandex:

    عنوان: درخواست ها - توسط کاربر کاربر سایت شما را جستجو کرد.    آدرس صفحه - صفحه فرود که به بهترین نحو نیازهای شما را برآورده می کند.    متن - توضیحات صفحه بهینه شده که پیوند به آن منجر می شود
 


اشتباه - این ممکن است در بهینه سازی سایت اختلال ایجاد کند

    عنوان - آدرس صفحه ورود به مدیر (CMS)    آدرس صفحه - صفحه فنی ورود مدیر    متن - ورود به سیستم و رمز عبور ، اطلاعات فنی و جانبی
در Robots.txt چه باید باشد؟
پرونده باید شامل دو دستورالعمل زیر باشد:

1) کارگزار عامل: در اینجا برای کدام یک از روبات های جستجو جستجو شده است که این دستورالعمل در نظر گرفته شده است. برای جهانی شدن آن ، یعنی مناسب برای همه موتورهای جستجو ، لازم است نماد "*" را ثبت کنید.

2) Disallow: این بخشنامه نشان می دهد که صفحات (فهرستها) منبع وب نیازی به افزودن به فهرست ندارند. به عنوان مثال ، برای بستن صفحات جداگانه یا کل بخش های ورود به جستجو ، باید ثبت نام کنید:

رد کردن: / papka / یا /file.html.

اگر نیازی به جلوگیری از فهرست نویسی صفحات نیست ، فقط بخاطر هیچ کاری دستورالعمل را رها کنید - مجاز:

Yandex بهتر است بخش مورد نظر خود را ایجاد کنید ، که باید به صورت زیر باشد:

نماینده کاربر: Yandex

(نیازی به حذف هیچ صفحه ای از ایندکس نیست):

رد کردن:

در Robots.txt ، در صورت وجود ، باید آینه ای برای منبع وب تعیین کنید. برای این کار ، دستورالعمل میزبان مورد نیاز است ، پس از آن یک روده بزرگ قرار می گیرد و URL آینه مشخص می شود.

برچسب ها بر تبلیغات


نقش برچسب ها بسیار گسترده است ، آنها در طراحی عناوین کمک می کنند و همچنین به کلمات مورد استفاده وزن می بخشند. یعنی کلمات در یک برچسب مهمترین رباتهای جستجو هستند. در عین حال ، شما نباید از برچسب ها نیز سوء استفاده کنید ، آنها باید واضح ، مختصر ، با صلاحیت به نظر برسند. نکته دیگر این است که شما نیازی به پرش ندارید ، یعنی تغییر از H1 به H3 ، این به ساختار منطقی متون آسیب می رساند. علاوه بر این ، به یاد داشته باشید که این سایت برای بازدید کنندگان ایجاد شده است ، نه برای موتورهای جستجو ، بنابراین بهینه سازی مجدد هیچ کار خوبی نخواهد داشت.

 

در یک ممیزی جامع ، شما نیاز دارید:
تجزیه و تحلیل متون پیوندهای داخلی (لنگرها باید حاوی کلمات کلیدی باشند)؛
محتوا را برای منحصر به فرد بودن بررسی کنید؛
عناوین را کار کنید (آنها باید در همه صفحات متفاوت باشند)
حجم متن ها را در نظر بگیرید (بهتر است بیش از 1000 نویسه در هر صفحه داشته باشید)؛
تعداد پیوندهای ورودی و خروجی را بشمارید.
بر اساس این کار ، می توانید لیستی از عناصر مشکل ساز سایت خود را شناسایی کنید ، توصیه هایی را برای از بین بردن همه عیب ها ارائه دهید.

توصیه های برچسب:
این چیست
تگ متا اطلاعات مربوط به خدمات در یک سند HTML است. برچسب های متا برای روبات های موتور جستجو مهم هستند زیرا داده ها را در توضیحات صفحه (<title> ، <description>) و کلمات کلیدی (<keywords>) به آنها منتقل می کنند.

درسته

نحوه مشاهده یک سایت در Yandex:

 در تگ meta <title> ، جستجوی جستجو "پنجره های پلاستیکی" ، در <description> ثبت شده است - مختصری از مطالب صفحه

 

اشتباه

 برچسب های متا با جستجوی جستجو "پنجره های پلاستیکی" مطابقت ندارند

 

عنوان (عنوان صفحه). این مهمترین قسمت از هر صفحه وب است ، بیشترین وزن و نقش را در ارتقاء می دهد. موتورهای جستجو قبل از هر چیز به این متون نگاه می کنند. در این برچسب باید از کلیدهایی که این صفحه در آن حرکت می کند استفاده کنید. علاوه بر این ، بهتر است که این یک لیست ساده از آنها نباشد. این برچسب در نتایج جستجو نمایش داده می شود ، بنابراین این مسئله تأثیر می گذارد که کاربران روی این لینک کلیک می کنند یا خیر. بهتر است برچسب ادبی را بنویسید: "خدمات کارگزاری: خرید سهام در مسکو" ، و نه آنقدر "سهام در مسکو ، کارگزاری در مسکو ، خرید سهام". متن عنوان باید خواندنی و جذاب باشد ، زیرا دقیقاً همان چیزی است که کاربران در نتایج صدور آن مشاهده می کنند. آنها باید بخواهند با خواندن عنوان به سایت شما بروند.

علاوه بر این ، در این برچسب شما باید جذاب ترین پیشنهادات را نشان دهید ، به عنوان مثال ، در مورد تبلیغات ، حداقل قیمت ها صحبت کنید ، زیرا این اطلاعات است که کاربر بلافاصله در SERP مشاهده خواهد کرد. اندازه کل متن نباید بیش از 70 نویسه باشد. هر چیزی بیشتر از این حجم است که به سادگی توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته می شود. سعی کنید کلید را در ابتدای برچسب قرار دهید ، زیرا این خطر وجود دارد که موتور جستجو عنوان را کاهش دهد ، نه آموزنده ترین بخش برای کاربران.

برای دو صفحه مختلف در یک ویژگی وب ، نمی توانید همان عنوان را تکرار کنید. برای بهینه سازی لازم است که هر صفحه محتوای منحصر به فرد خود را دارد. اغلب موتورها به طور خودکار عنوان را تولید می کنند. این بهترین گزینه نیست ، زیرا امتیاز چنین منابع در موتورهای جستجو زیاد نیست. استفاده از مترادف و اصلاحات در عنوان ، اهمیت بیشتری به صفحات می دهد.

بنابراین ، تلاش های بهینه سازی داخلی را برای ایجاد یک وب سایت با یک برچسب عنوان خوب خوانده شده هدایت کنید ، که نه تنها شامل کلید است ، بلکه جوهر صفحه وب را نیز به نمایش می گذارد.

توضیحات (توضیحات صفحه) این برچسب شامل توضیحات صفحه (محدود به 170 حرف) است. کلیدها نیز باید در اینجا گنجانده شوند. استفاده از توضیحات توجیه پذیر است ، زیرا در نتایج جستجوی گوگل تحت عنوان سایت (به عنوان توضیحات سایت) قرار می گیرد. بازدید کنندگان اغلب با فراخوانی برای اقدام در این عنصر صفحه به خوبی ارائه می شوند. کلمات پیشنهادی برای گنجاندن در این برچسب: تحویل ، ضمانت ، سهام و سایر موارد - که می تواند توجه کاربر را به بیان خود جلب کند ، می توانید برای ارتباط سریع ، شماره تلفن شرکت را درج کنید.

Snippet برای سئو بسیار مهم است ، زیرا می تواند ترافیک بالایی را به خود جلب کند. در صورتی که قطعه اطلاعاتی را که کاربر به آن احتیاج دارد ، ندارد ، موقعیت بالا در TOP-10 هیچ تاثیری نخواهد داشت. علاوه بر این ، در کنار اهمیت روزافزون عوامل رفتاری ، ایجاد یک قطعه معنی دار یک کار اجباری برای بهینه سازی داخلی است.

اما توضیحات متن Yandex تقریبا دیگر از قطعه قطعه استفاده نمی کند. برای این اهداف ، او می تواند هم پاراگراف اول متن را بگیرد و هم بخش دیگر آن را که مهم می داند و به سوال کاربر پاسخ می دهد. فقط بعد از ایند می توانید اطلاعاتی کسب کنید و فقط در این صورت می توانید به نوعی آن را تغییر دهید.

Body - این برچسب قسمت قابل مشاهده صفحه را تعریف می کند. در اینجا متن انتشار ، فرم ها ، عکس ها ، فیلم ها ، عناصر دیگر وجود دارد. در این برچسب ، ما توصیه می کنیم حداقل یکبار از هر کلمه کلیدی تعریف شده برای یک صفحه وب استفاده کنید. علاوه بر این ، مهم است که مقدار متن بیش از 1000 نویسه باشد ، و کلیدها در تغییرات مختلف یافت می شوند. تراکم کلمات کلیدی باید همانند منابع TOP-10 در صدور Yandex در یک سؤال تبلیغی باشد: نه بیشتر و نه کمتر.

پیوندها (پیوند به سایر صفحات وب). همه صفحات حاوی پیوند به سایر صفحات هستند. موتورهای جستجو این اطلاعات را برای کلیدها تجزیه و تحلیل می کنند ، بنابراین تعیین می کنند چقدر مطالب مربوط به این پرس و جو است. وب سایتی که تبلیغ می کنید باید با متن مناسب ترین مرتبط باشد. اگر چنین پیوندهای زیادی وجود داشته باشد ، مطمئناً این امر به افزایش مواضع در SERP و کاملاً رایگان کمک خواهد کرد.

برچسب قوی برای برجسته سازی. این فرصتی برای جلب مخاطب به سخنان برجسته "جسورانه" است. علاوه بر این ، از این برچسب برای معنای بیشتر کلمات و اصطلاحات مهم در موتورهای جستجو استفاده می شود. چنین فونت نیازی به سوءاستفاده ندارد ، زیرا خود متن زیبا نخواهد بود و موتور جستجو ممکن است این موضوع را به درستی درک نکند. هنگامی که موارد زیادی به صورت پررنگ برجسته می شوند ، هیچ تأثیر مثبتی نخواهد داشت.

برچسب های ALT (توضیحات جایگزین). این متن محتوای تصویر است. بنابراین ، اگر بنا به دلایلی اطلاعات گرافیکی شما بارگیری نشود ، به جای آن کاربر متن جایگزین را مشاهده می کند. بعضی از بهینه سازان معمولاً هنگام تبلیغ ، به استفاده از این برچسب متوسل می شوند.

این یک برچسب مورد نیاز برای بهینه سازی تصویر است. این متنی است که تصاویر شما را توصیف می کند. در اینجا استفاده از کلیدها نیز ممکن و ضروری است ، زیرا موتورهای جستجوگر آنها را در فرایند رتبه بندی در نظر می گیرند. و اگر کاربر نمایش تصاویر را در یک مرورگر اینترنتی غیرفعال کرده باشد ، به جای آنها این متن نشان داده می شود.

برچسب های H1-H6 برای بهینه سازی وب سایت. برچسب H1 از لحاظ اهمیت از نظر رتبه دوم است. محتوای این تگ متا همچنین باید با کلمات کلیدی غنی شود. اما این نباید یک لیست ساده از آنها باشد. استفاده از H1 باید تا حد امکان توجیه شود. از برچسب های H2-H6 برای توصیف عناوین پاراگراف استفاده می شود. این می تواند شامل کلید باشد ، اما اکنون موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی اهمیت چندانی به این برچسب ها نمی دهند.

 

خلاصه: بهترین بهینه سازی سئو - کار متخصصان
بهینه سازی داخلی ، که به صورت صحیح و شایسته انجام می شود ، مهمترین قدم برای ارتقاء مؤثر وب سایت در شبکه است. به یاد داشته باشید که برای انجام کل مجموعه کارهای مربوط به بهینه سازی و همچنین تضمین نتایج جستجوگرها-ارتقاء سایت فقط می توانید متخصصان مجرب باشید! بهینه سازی سئو خارجی مرحله بعدی در یک سایت موفق است.

حتماً توصیه های سئو را در اینجا رعایت کنید و می توانید در ارتقاء هزینه خود صرفه جویی کنید! 

رتبه بندی 6 ابزار دقیق ترین مشکل در مورد کلید واژه

بهینه سازی موتور جستجو: کارشناسان سئو چه می کنند؟

بهینه سازی وب سایت ، بهینه سازی موتور جستجو ، بهینه سازی SEO یا SEO

، ,جستجو ,بهینه ,های ,صفحه ,سازی ,بهینه سازی ,می شود ,می توانید ,موتورهای جستجو ,می کنند ,توسط موتورهای جستجو ,باید چگالی کلیدها ,جستجوی جستجو پنجره ,موتورهای جستجو استفاده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پویشگر سانی دانلود حرفهایی که گفته نشد آبزیستان ABZISTAN جزیره هرمز دست خط های یادگاری جُغدِ سفید تکنولوژی آموزشی تعمیرات تخصصی ماکرویو جارو برقی اتو بخار بخار شور دنیای انیمه