بهینه سازی سایت داخلی مجموعه ای از کارها در سایت است که با هدف اطمینان از مطابقت کد و محتوای صفحات منابع با اامات موتورهای جستجو انجام می شود.

بهینه سازی داخلی شایسته با هدف از بین بردن خطاهای فنی و بهبود منابع انجام می شود - سایت شما در حد امکان (= مفید ، جذاب) برای موتورهای جستجو و کاربران مهم می شود و در نتیجه وارد TOP می شود.

بهینه سازی وب سایت داخلی: مراحل اصلی - در بخش مواد در seo.artox-media.ru - تصویر شماره 1 را بخوانید
مجموعه ای از کارها در زمینه بهینه سازی داخلی
از کجا شروع کنیم؟

گردآوری هسته معنایی
شایسته است با انتخاب لیستی از کلمات کلیدی که برای تبلیغ سایت استفاده می شود ، کار بهینه سازی داخلی را شروع کنید. مهم است که هسته معنایی (SJ) را به درستی شکل دهید تا از جستجوی خود نه تنها کاربران بلکه مشتریان بالقوه خود نتیجه بگیرید.

اطلاعات فعلی را در سایت ارزیابی کنید ، لیستی از ماسک های کلمات کلیدی را تهیه کنید ، آنها را با انتخاب نمایش داده های با فرکانس پایین ، متوسط ​​، با فرکانس بالا گسترش دهید. برای جستجوی ماسک های اضافی ، ارزیابی محبوبیت تقاضا ، فصلی بودن یک درخواست خاص ، می توانید از خدمات استاندارد رایگان Yandex.Wordstat یا Keyword Planner از Google استفاده کنید.

درخواست های گروهی تعیین نقاط ورود
پرس و جوهای کلیدی را انتخاب کنید. در یک صفحه می توانید چندین کلمه کلیدی را تبلیغ کنید. از یک گروه بندی منطقی استفاده کنید و در صورت شک در مورد سازگاری یک درخواست خاص با یکدیگر ، به تجزیه و تحلیل سایت های TOP-10 فعلی (رقبای خود) متوسل شوید.

برای هر کلمه کلیدی یا گروهی از کلمات ، شما باید صفحه فرود (فرود) را تعریف کنید. تجزیه و تحلیل کنید که در حال حاضر کدام گروه از سایتها توسط گروهی از پرس و جوها در موتورهای جستجو جستجو می شوند ، یا از سایت عملگر پرس و جو استفاده کنید : vashsite.by .

برای تعیین نقاط ورود به درخواست های بسیار رقابتی ، باید رقبا را آنالیز کنید و ببینید کدام صفحات در TOP * قرار دارند.

* به عنوان مثال ، اگر در 20 نتیجه اول نتایج جستجو برای درخواست شما فقط صفحات اصلی سایتها وجود داشته باشد ، باید برای ارتقا نیز صفحه اصلی را انتخاب کنید. البته اگر درخواست های زیادی (به عنوان مثال هنگام ارتقاء پورتال) وجود داشته باشد ، در این صورت برای درخواست های با فرکانس بالا می توانید صفحات داخلی را نیز بهینه کنید.

تجزیه و تحلیل رقبا
هنگام انجام بهینه سازی داخلی ، از وب سایت های رقبا برای انتخاب و گروه بندی پرس و جوها ، تجزیه و تحلیل و توسعه ساختار سایت ، تجزیه و تحلیل عناصر لازم (جستجوی سایت ، نحوه تهیه فهرست ، قیمت ، مشخصات محصول ، طراح ، فرم انتخاب ، ماشین حساب وام و غیره) استفاده کنید.

حسابرسی فنی - مرحله اصلی بهینه سازی وب سایت داخلی
حسابرسی سایت به تعیین آمادگی فنی سایت برای ارتقاء و شناسایی خطاهای اصلی که ممکن است در نمایه سازی و رتبه بندی منابع شما توسط موتورهای جستجو تداخل داشته باشد ، کمک می کند.

نکاتی اصلی که باید هنگام انجام ممیزی فنی به آنها توجه کنید :

آینه اصلی سایت (آینه ها با www و بدون www در سایت چسبانده شده اند ، که آینه اصلی است).
رسیدگی صحیح به خطای 404 اگر صفحه وجود ندارد یا حذف شده است ، باید یک صفحه را با یک خطای 404 وصل کنید. تأیید این نکته مهم است که هنگام دستیابی به آن ، پاسخ سرور HTTP / 1.1 404 NotFound است. در غیر این صورت ، چنین صفحه ای ممکن است در فهرست PS درج شود.
آدرسهای متعارف (rel = "متعارف"). به شما امکان می دهد نسخه اصلی یک سند برای موتور جستجو را از یک گروه از صفحات با همان محتوای مشخص کنید. استفاده نادرست ممکن است باعث شود صفحات تبلیغ شده از این فهرست خارج شوند.
تنظیم CNC در سایت. URL های "قابل خواندن انسان" برای بهینه سازی صفحه برای استفاده قابل استفاده و موتورهای جستجو استفاده می شوند (ورود اضافی کلمه کلیدی در URL ، برجسته در نتایج)
پیمایش اسکریپت. برای پیوند به صفحه دیگری از سایت ، از تگ <a> استفاده می شود که از نظر SEO نیز صحیح است. اما گاهی اوقات فن آوری های دیگری برای این کار به ویژه Flash یا JavaScript استفاده می شوند. ربات ها چنین پیوندهایی را دنبال نمی کنند ، بنابراین ، اگر می خواهید بهینه سازی وب سایت داخلی تأثیر بگذارد ، نباید از آنها استفاده کنید. اگر نمی توان از این امر جلوگیری کرد ، پس ارزش کپی کردن چنین پیوندهایی با استفاده از برچسب <a> است.
حذف لینک های خراب بدون نیاز به "پاشیدن" وزن صفحه روی مواد با خطای 404 و ارسال کاربر / روبات به آدرس های اینترنتی غیر وجود دارد.
سرعت بارگذاری صفحه بارگذاری صفحه آهسته بر نگرش کاربر و موتور جستجوگر سایت تأثیر منفی می گذارد. کاربر می تواند بدون انتظار بارگذاری کامل صفحه ، ترک کند و روبات جستجو می تواند صفحه را حذف یا بدبین کند.
مرورگر صلیب. برای کاهش میزان خرابی توسط کاربران ، مهم است که بدانید چگونه صفحات سایت شما در مرورگرهای مختلف نمایش داده می شود و در صورت وم ، تنظیماتی را بر روی کد انجام می دهد.
عبا. با استفاده از روشهای مختلف بهینه سازی ، در نتیجه روبات های جستجو و کاربران محتوای مختلف صفحات سایت را مشاهده می کنند. پنهان کاری یک روش منحصر به فرد "سیاه" برای بهینه سازی وب سایت است که همه موتورهای جستجو بدون استثنا با آن می جنگند. ممکن است یکی از روش های پنهان کاری شامل متن پنهان در سایت باشد.
منطقه سایت. برای رتبه بندی برای سؤالات وابسته به جغرافیایی ، سایت باید به یک منطقه هدف اختصاص یابد.
بسیاری از تغییر مسیرها استفاده از ریدایرکت های چندگانه توصیه نمی شود - آنها فقط در صورت وم قابل استفاده هستند. برای تغییر مسیر کاربران از صفحات قدیمی به صفحات جدید ، بهتر است از 301 تغییر مسیر استفاده کنید.
عدم وجود صفحات تکراری فنی. هر صفحه از سایت فقط باید در یک آدرس فیزیکی قابل دسترسی باشد ، اگر اینگونه نباشد ، شما باید صفحه را حذف کرده یا آن را از فهرست بندی در robots.txt ببندید. همچنین ، آدرس صفحه نباید شامل شناسه جلسه ، لیست پارامترهای cgi - باشد.
استفاده صحیح از برچسب noindex ، ویژگی nofollow. بهینه سازی داخلی شامل بررسی نمایه سازی صحیح صفحات و پیوندها در منبع است.
میزبانی قابل اعتماد. در دسترس بودن سایت 24x7 ، پاسخ سریع هوستر به مشکل خرابی سایت یک مؤلفه مهم ارتقاء است.
بهینه سازی برای MU (سازگار با موبایل). یافتن اطلاعات در اینترنت با استفاده از تلفن های هوشمند برای کاربران رایج شده است ، بنابراین اکنون موتورهای جستجو در SERP های تلفن همراه وب سایت های بهینه شده برای دستگاه های تلفن همراه را ترجیح می دهند.
تولید فایل صحیح robots.txt. 
ROBOTS.TXT - فایلی در فهرست اصلی سایت است که حاوی دستورالعملهای مربوط به روباتهای جستجو است. 
در پرونده robots.txt می توانید نمایه سازی صفحات را که نباید در نتایج موتور جستجو قرار گیرند (به عنوان مثال ، کپی ها یا صفحات جستجو در یک سایت) قرار دهید ، محدود کنید و همچنین آینه اصلی سایت ، سرعت اسکن صفحه ، مسیر نقشه سایت را با فرمت xml مشخص کنید. 

اگر بهینه سازی داخلی یک سایت جدید انجام شود ، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود robots.txt را از ابتدا ایجاد کرده و آن را در فهرست اصلی قرار دهید. این کار آسان است - فقط نوت بوک را باز کرده و دستورالعمل های لازم را به آن اضافه کنید. پس از آن ، فایل باید در فهرست اصلی سایت ذخیره و بارگذاری شود. 

دقیقا چه چیزی باید در پرونده باشد؟ 
Robots.txt باید حداقل دو دستورالعمل داشته باشد: 

کاربر عامل: - مشخص می کند که دستورالعمل برای کدام روبات جستجو است. برای تعیین دستورالعمل برای همه موتورهای جستجو به طور همزمان ، شما باید از "ستاره" در User-agent استفاده کنید - * 

Disallow: - نشان می دهد کدام دایرکتوری سایت نیازی به ایندکس شدن ندارد. به عنوان مثال ، می توانید با مشخص کردن دستورالعمل های زیر ، پرونده یا پوشه را از فهرست بندی ببندید: 

Disallow: /file.html عدم اجازه 
: / papka / 

اگر نمی خواهید صفحات سایت را از فهرست بندی ببندید ، کافیست موارد زیر را مشخص کنید: 

User-agent: * 
Disallow: 

for Yandex robot یک بخش ایجاد می شود و آینه اصلی سایت با استفاده از میزبان 

راهنمای مشخص می شود: کاربر-عامل: Yandex
عدم اجازه: 
میزبان: www.site.ru

شکل گیری نقشه سایت.xml. نقشه xml نمایه سازی موتور جستجو را ساده می کند. این صفحات سایت ، زمان آخرین به روزرسانی آنها ، تعداد دفعات بروزرسانی و اهمیت ایند نسبت به سایر صفحات را نشان می دهد.
بهینه سازی محتوا
متن موجود در صفحه یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی است. هنگام نوشتن متون سئو ، باید به قوانین زیر عمل کنید:

حجم متن ، چگالی کلمات کلیدی در صفحه با تجزیه و تحلیل متون رقیب تعیین می شود. به یاد داشته باشید که شما می نویسید ، اول از همه برای کاربران و فقط پس از آن برای موتورهای جستجو.
فقط از متن منحصر به فرد استفاده کنید. سرقت ادبی مورد استقبال موتورهای جستجو قرار نمی گیرد ، علاوه بر این ، سایت را می توان بدبین کرد.
کلمات کلیدی را به طور مساوی در صفحه توزیع کنید.
متن را مطابق با درخواست کاربر بنویسید. کاربری که روی سایت کلیک کرده است باید آنچه را که به دنبالش بود پیدا کند.
محتوا باید از نظر کیفیت بالا ، مفید و جالب برای کاربران باشد.
به ساختار توجه کنید. متن باید خوانده شود ، به پاراگراف ها ، لیست ها شکسته شود.
بهینه سازی تگ های متا در صفحه
عنوان برچسب متا

بهینه سازی وب سایت داخلی: مراحل اصلی - در بخش مواد در seo.artox-media.ru - تصویر شماره 2 را بخوانید
آنچه در کد به نظر می رسد
بهینه سازی وب سایت داخلی: مراحل اصلی - در بخش مواد در seo.artox-media.ru - تصویر شماره 3 را بخوانید
آنچه در نتایج جستجو به نظر می رسد
عنوان متا تگ نقش مهمی را برای ربات جستجو بازی می کند - هنگام تعیین محتوای صفحات ، آن را در نظر می گیرد.

توصیه هایی برای ایجاد یک برچسب متا:

با محتوای صفحه مطابقت دارد و کلمات کلیدی دارد
قابل خواندن: معقول است ، نه مجموعه ای از عبارات کلیدی
بدون هرمه
کلمات کلیدی را در ابتدای برچسب ، و کلمات مربوط به درخواست را در یک قسمت قرار دهید
قابل کلیک و جذاب: برای افزایش CTR
از فرمول بندی ها و برجسته سازی در عناوین استفاده کنید - این موضوع به صفحه شما اهمیت بیشتری می بخشد
برای بهینه سازی این مهم است که همه صفحات مطابق با مطالب خود دارای اسامی مختلف باشند (عنوان منحصر به فرد در رابطه با سایر صفحات سایت و سایت دیگر).
در مورد عنوان عنوان ، Yandex حداکثر 60 کاراکتر را در خروجی نشان می دهد ، 6 کلمه را در نظر می گیرد ، و گوگل به طور قابل توجهی کمتر - 12 کلمه (حدود 70 کاراکتر).

توضیحات متا توضیحات مختصر در مورد صفحه (حداکثر 200 کاراکتر) دارد. 
محتوای برچسب توضیحات را می توان توسط موتورهای جستجو برای شکل دادن قطعه * استفاده کرد ، این امر به ویژه در مورد گوگل صادق است.

* قطعه قطعه ، که در ترجمه تحت اللفظی به معنای "قطعه" است - این بخشی از متن از سایت یا توضیحی است که کاربران در نتایج موتور جستجو می بینند.

بهینه سازی سایت داخلی: مراحل اصلی - در بخش Material ها در seo.artox-media.ru - تصویر شماره 4 را بخوانید
قطعه بسیار مهم است زیرا فقط موقعیت های بالا ترافیک خوبی را تضمین نمی کنند - از بسیاری جهات بستگی به یک قطعه جذاب دارد. علاوه بر این ، با افزایش نفوذ عوامل رفتاری هنگام رتبه بندی ، یک قطعه معنی دار و جالب یک پیش نیاز برای بهینه سازی وب سایت داخلی صالح است.

دستورالعمل توضیحات:

طول - 150-200 کاراکتر ، 1-2 جمله
قابل خواندن ، عنوان را تکمیل می کند و به طور خلاصه مطالب صفحه را توضیح می دهد
بدون هرمه
در رابطه با سایر صفحات سایت و سایتهای دیگر بی نظیر است
توانایی استفاده از کاراکترهای خاص ® ☺!
قابل کلیک ، شامل یک تماس برای اقدام است
برچسب ها را در صفحه بهینه کنید
برچسب ALT . این برچسب امکان بهینه سازی تصویر را فراهم می آورد. در alt ، شما باید متنی را برای توصیف تصویر درج کنید و می توانید کلمات کلیدی را در آن گنجانید - موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی سایت ها ، آنها را در نظر می گیرند. علاوه بر این ، اگر کاربر نمایش تصاویر در مرورگر را غیرفعال کرده باشد ، در هر صورت او می تواند امضای آنها را مشاهده کند.
برچسب ها H1- H6 . عنوان H1 دومین برچسب مهم بعد از برچسب عنوان است. این شامل کلمات کلیدی است ، اما به هیچ وجه نباید تنها فهرست آنها باشد. برچسب ها H2 - H6 ممکن است شامل عناوین پاراگراف باشد که شامل کلمات کلیدی هستند. اما در حال حاضر ، هنگام رتبه بندی صفحات ، موتورهای جستجو اهمیت زیادی به محتوای این برچسب ها نمی دهند.
پیوند صفحه داخلی
صفحه بندی به شما امکان می دهد وزن خود را در صفحات تبلیغ شده مجددا توزیع کنید. علاوه بر این ، هنگام جابجایی در نمایش داده های با فرکانس پایین ، و گاهی اوقات با فرکانس میانی ، پیوند داخلی کمک می کند تا سایت بدون خرید پیوند ، سایت را در صدر قرار دهد.

بهینه سازی وب سایت داخلی حاکی از توسعه مداوم منبع ، اضافه شدن صفحات جدید است. به عنوان مثال ، صفحات "مقالات" ، "واژه نامه" را ایجاد کرده و به صفحات تبلیغ شده پیوند دهید. این باعث افزایش وزن به آنها و کمک به درخواست در TOP می شود.

برای متن پیوندها ، شما باید نه تنها در ورودی مستقیم ، از کلمات کلیدی استفاده کنید بلکه از فرم های کلمه ای و فرمول بندی آنها نیز استفاده کنید.

همچنین یک تکنیک خوب برای ایجاد لینک برای قرار دادن پیوند به سایر مطالب جالب سایت در زیر مقاله است. این به مشتری کمک می کند تا زمان بیشتری را در سایت خود بگذراند.

بهینه سازی وب سایت داخلی ، مطابق با کلیه قوانین ، گامی مهم در جهت ارتقاء موفقیت آمیز منابع شما در اینترنت خواهد بود. اما با انجام ارتقاء وب سایت خود ، خطر می کنید که نه تنها وارد TOP مورد نظر شوید بلکه موقعیت خود را نیز بدتر کنید. به منظور انجام صحیح بهینه سازی سایت و عدم قرار گرفتن در زیر فیلترهای موتورهای جستجو ، باید یک پایگاه تئوری جدی و تجربه گسترده داشته باشید. 100٪ از کارمندان بخش سئو SEO گروه دیجیتال Artox Media دارای گواهینامه IQ گوگل و همچنین تجربه گسترده در پیشبرد پروژه های موضوعات مختلف و پیچیدگی در مناطق مختلف هستند.

12 سال تجربه
با تبلیغات جستجو کار کنید

همه چیز درباره سئو ما در یک صفحه
هنگام سفارش خدمات جستجوگرها از گروه دیجیتال Artox Media ، دریافت می کنید:

قیمت تبلیغات در طول سال تغییر نمی کند
لیست کارهای انجام شده شفاف است
اضافه کردن کلمات کلیدی در هر ماه
ضمانت خروج از بالای صفحه ، که در قرارداد تعیین شده است
کاهش هزینه تبلیغ یک درخواست تا پایان سال 90 درصد کاهش می یابد
تست قابلیت استفاده رایگان و پیشرفت سایت.

رتبه بندی 6 ابزار دقیق ترین مشکل در مورد کلید واژه

بهینه سازی موتور جستجو: کارشناسان سئو چه می کنند؟

بهینه سازی وب سایت ، بهینه سازی موتور جستجو ، بهینه سازی SEO یا SEO

، ,سایت ,سازی ,بهینه ,استفاده ,جستجو ,بهینه سازی ,موتورهای جستجو ,را در ,وب سایت ,می شود ,سایت داخلی مراحل ,گروه دیجیتال artox ,دیجیتال artox media ,شامل کلمات کلیدی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وب مارکتینگ دانلود کتاب نگرشی بر طیف سنجی برهمن موثق ایده برتر وبلاگ رسمی دکتر ژیلا مرادپور افق کالا l معرفی انواع محصولات Online trading remap وبلاگ بازاریابی اینترنتی و کسب و کارهای اینترنتی ثبت شرکت در تهران دانلود آهنگ |‌ دانلود آهنگ جدید